woensdag 4 juni 2014

Project van Sandra.

Goedemorgen allemaal,
Het is weer mijn beurt om een project aan jullie te showen, en deze keer is het tijd voor taart!!
Zoals jullie ondertussen wel weten ben ik gek op het pimpen van spullen en deze keer heb ik van die houten doosjes van de Xenos omgetoverd tot een taart, ik had hem gemaakt voor mijn moeder die vorige maand jarig was.

Dit zijn de doosjes die ik bedoel:


Ik heb ze eerst voorzien van een laagje gesso, dit doe ik altijd op dit soort projecten zodat je een fijne ondergrond hebt om op te werken.
Daarna ben ik ze gaan beplakken met papier (Maja Design), van de grote en de middelste heb ik de deksels ook dichtgeplakt, van de kleinste niet, hier kan dan nog een kleinigheidje in.
Langs alle deksel randen heb ik mooi kant gebruikt, en toen op elkaar zetten en vastplakken, ik heb er nog wat wondgaas onderuit laten komen bij wijze van slagroom en her en der wat losse kraaltjes vastgeplakt.
Op alle lagen heb ik nog een mooie bloemen toef gemaakt, en twee lieve Tilda's maken de taart af.

Genoeg geklets hier komt de taart....




Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van mijn taart vinden, en mochten er vragen zijn dan hoor ik dat natuurlijk graag!!

Groetjes Sandra 

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige taart heb je gemaakt Sandra! Een erg leuk idee om het zo met de doosjes te doen. En wat heb je de taart toch mooi versierd. Je moeder boft maar!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie taart heb je met deze doosjes gemaakt erg leuk groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen