woensdag 7 mei 2014

Project van Sandra.


Hallo allemaal,

Deze keer weer een projectje van mij, ik werd voor dit project geïnspireerd door mijn collega DT'er Plony, zij had een super leuk appelsap flesje op haar blog staan wat ze had gepimpt en ik moest meteen denken aan mijn lichte verslaving voor ijskoffie, deze koop ik nml altijd in deze flesjes:


Ik heb de flesjes eerst helemaal bewerkt met gesso zodat ik een fijne ondergrond had om op te werken, daarna heb ik er langs de bovenkant een soort van vloeipapier overheen geplakt, dit heb ik gedaan met de ouderwetse modge podge, de kreukels die er in kwamen vond ik wel een mooi effect hebben, daarna heb ik dit weer voorzien van een flinke laag gesso (wereldspul). Langs de onderkant heb ik een strook papier van Maja Design geplakt, en hierop een mooie stans met twee lieve Magnoliaatjes, deze zijn ingekleurd met distress en twinkling H2O, nog wat bloemetjes en een mooie strik maken de flesjes helemaal af.


Ze zouden erg leuk staan met tweetjes op een mooi dienblaadje of gewoon zo op de kast met een mooi bloemetje erin!!
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!!

Groetjes Sandra 

9 opmerkingen:

  1. Wauw! Sandra! Wat gaaf gemaakt!
    Hele mooie kleuren, ingekleurd en afgewerkt met mooie embehlisments!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi een heel leuk setje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie! Super mooi gemaakt. Het zijn echt een paar juweeltjes geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwww Sandra, wat is dit supergaaf zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wow! They're absolutely gorgeous!

    Hugs,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee, heel mooi gedaan!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank jullie wel allemaal voor de mooie complimenten!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze helemaal geweldig! Je moet er zeker mee pronken hoor, zonde om ze weg te stoppen. Ik heb ook nog tig flesjes staan en weet niet zo goed wat ik ermee zal doen: je brengt me in ieder geval op een idee.... nu de uitvoering nog :).

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen