maandag 17 februari 2014

Nieuwe designer.

We hebben een nieuwe designer gevonden en dat is Wilma van Bijnen. Wilma is ook héérlijk veelzijdig in haar stempel gebruik en dat is wat bij DSCC mag.....;). We hebben nu twee Wilma's en ook nog in de zelfde team :)

Hartelijk welkom in ons team, Wilma!

Wilma stelt zich nu even aan jullie voor.


Mijn naam is Wilma, en ik woon in het Brabantse zuiden. Vanaf 1977 ben ik met mijn allergrootste fan getrouwd. We hebben twee kinderen, een zoon en een dochter. Ze zijn allebei uit huis en hebben inmiddels ook allebei een zoontje. Freubelen doe ik al vanaf jongs af aan, maar scrappen heb ik pas een jaar of 4 geleden ontdekt. Sinds augustus 2013 heb ik zelf een blog, http://wilfrutsel.blogspot.nl/ en vanaf afgelopen november ben ik ook langzaam aan met verschillende challenges begonnen. Het werden er steeds meer, en zo ben ik eigenlijk begonnen met wat vaker stempels in te kleuren. Inmiddels vind ik dat erg leuk, maar vintage en borduren doe ik ook nog steeds graag.

Vanaf 15 maart ga ik voor jullie het 2e team versterken, en ik hoop dat ik daar op een goede manier aan kan voldoen. In elk geval ga ik hier met heel veel plezier aan beginnen.

Groetjes Wilma

3 opmerkingen:

  1. welkom Wilma in 't team, gaat vast goedkomen.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat we nu ook een foto van je zien Wilma!!
    Heel veel succes in `t team van DSCC.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom in het team Wilma.
    Liefs, marianne

    BeantwoordenVerwijderen