donderdag 6 februari 2014

Challenge #9 Borduren of Haken

Goedemorgen allemaal.....

De eerste dag van alweer de 2e maand van 2014.....hoe bedoel je de tijd vliegt.
Het is dus weer DSCC-challenge tijd en we hebben weer een hele leuke nieuwe challenge voor jullie bedacht waarin je je mooiste stempels of digi's kunt gebruiken (mits ze zijn ingekleurd) en ik zeg het nog maar eens....ALLE MERKEN STEMPELS mogen hè....dus NIET alleen magnolia's want wij zijn al even géén magnolia-blog meer maar een stempel-blog.

Onze sponsor voor challenge nr. 9 is....


en er is een hele gave prijs beschikbaar gesteld....
Dutch Doobadoo is tevens een nieuwe sponsor!



De opdracht van deze challenge is: Borduren of Haken.
Denk bijvoorbeeld aan gehaakte bloemetjes of hartjes of zigzagsteekjes,kruissteekjes, stiksteekjes.....laat je fantasie maar eens lekker gaan.

We hebben 1 dame van de top-3 van challenge nr. 7 die onze gastdesigner wilde zijn en zij heeft de volgende prachtige kaart gemaakt ....

Astrid

Prachtige kaart en Astrid dankjewel dat je onze gastdesigner wilde zijn.

Dan zijn natuurlijk de dames van DSCC Chickie Team number one aan de slag gegaan met de borduur/haak-opdracht en dit is het resultaat....


Rian:                    






Dan spreek ik de hoop uit dat er zoveel inspiratie is gehaald uit deze mooie voorbeeldkaarten dat we weer heeeeeel veel deelnemers mogen begroeten bij onze challenge die loopt tot 13 februari 18.00 uur.

Nu hebben we nog een mededeling voor jullie.
Karin heeft besloten om te stoppen als DT lid van DSCC. Karin bedankt voor je inzet en je prachtige kaarten!

Heel veel knutselplezier  namens ons allemaal en natuurlijk een heel fijn weekend.
Groetjes van Plony. 
            





6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes dames, leuke opdracht!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge hoor! En wat een mooie voorbeelden weer...
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw prachtige creaties
    Een fijne zondag
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuke voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt als team. IK heb mijn kaart geplaatst. Ik heb de kaart met stempel gecombineerd met een borduurtje. IK ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn kaartje staat erop. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joukje
    op mijn blog zei je dat de voorwaarde was om een stempel of digi in te kleuren, en mijn Magnolia hartje heb ik met Distress inkt ingekleurd, en gehaakt en geborduurd, maar misschien is het te weinig inkleuren? dan hoor ik het graag! ik had het wel vermeld op mijn bloggie...
    Hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen