maandag 13 januari 2014

Challenge nr. 7.....ALLES MAG

Goedemorgen allemaal hier op het blog van de Dutch Stamp Chickies op 1 januari 2014.
Graag wil ook ik nog even gebruik maken van de mogelijkheid om alle lieve volgers van ons challengeblog het aller allerbeste te wensen voor het nieuwe jaar waar we aan begonnen zijn.
Heel veel geluk, gezondheid, creativiteit en alles wat je iemand verder maar kan toewensen.

Vandaag de start van een nieuwe challenge en we beginnen lekker simpel in 2014 :
Alles Mag....natuurlijk wél een ingekleurde stempel gebruiken.

Onze sponsor is deze keer

http://www.hobbycompleet.nl/index.html

en er is een waardebon beschikbaar gesteld van 10 euro.

We hebben deze keer 2 gastdesigners die in een eerdere top-3 hebben gestaan en hun mooie bijdrages voor deze challenge ga ik laten zien in het onderstaande rijtje DT-voorbeelden voor deze challenge van Team Number One.

Gastdesigner Carla

Gastdesigner Maria

Chickie Team Number One:

Joukje

Rian

Dina

Sandra

Cordine


Rachel

Plony

Deze challenge loopt tot 13 januari 18.00 uur en wij hopen dat er weer veel deelnemers zullen zijn aan deze 1e challenge van 2014.
Heel veel knutselplezier en dat geldt natuurlijk voor het hele nieuwe jaar.

Namens alle DT-leden van DSCC wens ik iedereen een fijne nieuwjaarsdag.
Plony.

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaartjes van het dt-team en de gast designer, TOP

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig nieuwjaar !! Wat een mooie inspiratie,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaarten vanuit het team. prachtig.
    ik heb mijn kaart ook gelinkt, ik hoop dat ie ook mag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Son muy bonitos todos!!!!!! Feliz Año 2014!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie voorbeelden dames.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen