woensdag 29 januari 2014

Challenge #8 - Let it Snow

Goedemorgen allemaal!

Het is weer de 15e van de maand, dus tijd voor een nieuwe challenge. Voordat we daar mee beginnen willen wij jullie graag bedanken voor alle prachtige creaties van de vorige challenge.
Ook hebben we een kleine huishoudelijke mededeling. Wij komen nog vaak inzendingen tegen die niet naar de creatie gelinkt zijn, maar naar het blog. Het is voor ons dan vaak zoeken waar de inzending voor DSCC kunnen vinden en dan kost natuurlijk voor ons een hoop tijd. We hopen dat jullie hier een beetje op willen letten.

Nou, genoeg gekletst, over naar de challenge. Wij willen graag een wintercreatie zien. Helaas is het in Nederland nog geen winter, maar misschien kunnen we wel een winterse sfeer creëren met wat wintercreaties!

De sponsor van de challenge is Kitty's Craft.

En zij sponsort een waardebon te besteden in de webwinkel van € 12,50. Hoe gaaf is dat!

We hebben ook deze challenge weer 2 dames die gastdesigner zijn:

Anja:










En dan nu de creaties van Chickie Team NumberTwo:
Marianne:




Karin:




Lotte:



Anneke:



Wilma:




Jacqueline:






Jullie kunnen meedoen met de challenge tot 30 januari 18.00.
Namens het hele team van DSCC wens ik jullie een fijne week en natuurlijk hopen we jullie creaties te zien.

5 opmerkingen:

  1. Met zulke prachtige voorbeelden mag de sneeuw nu wel komen of niet?

    Grtjs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie voorbeelden en wat een leuke prijs. ik doe mee :D
    Liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaah, Don is er klaar voor! Let it snow! Ik heb mijn kaartje geplaatst.
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen