dinsdag 26 november 2013

Top 3 winnaar, Claudia.

Goedemorgen allemaal,

Claudia was de vorige keer één van de Top 3 winnaars en ze mocht daarom ook gastdesigner zijn. Claudia heeft een prachtige voorbeeld kaart gemaakt, maar eerst stelt ze zich even voor.

Hoi,
Ik ben Claudia en ik  ben gehuwd met Wim. Samen hebben we 2 kinderen. Jarno onze zoon van 11 en  Joran ons dochter van 7. Ik kom uit het mooie Kempen in België. Ik werk parttine als Adm. Bediende. In mijn vrije tijd, maak ik heel graag kaartjes.
Al enkele jaartjes maak ik kaartjes. Ik ben zoals de meeste onder ons – denk ik- begonnen met  3D. Sinds vorig jaar ben ik meer en meer beginnen scrappen. Ik hou ervan om steeds nieuwe technieken te leren. Ik werk heel graag met stempels verschillende malletjes.
Natuurlijk ben ik ook heel blij dat ik gastdesigner mag zijn bij DSCC.
Groetjes.
Claudia

Claudia, bedankt dat je onze gastdesigner wilde zijn!
Jullie kunnen nog mee doen aan deze uitdaging tot 29 november 18:00 uur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten