woensdag 27 november 2013

Project van Mary.




Hier ben ik weer met een klein projektje en deze keer is het een doosje wat vanaf het begin af aan gemaakt is.
De basis van het doosje is gemaakt van linnen structuur cardstock en opgewerkt met Maja Design papier.
Dit doosje is gemaakt voor een collega die een kraam kado voor een baby boy wilde.
Voor een meisje maak je vaak met veel rushes en tierelantijntjes en nu voor een jongentje heb ik het wat minder `popperig` gemaakt, ik wil niet zeggen stoer, want dat is het absoluut niet, maar dat hoeft naar mijn idee voor een baby ook niet.
Wat ik hier niet gedaan heb maar wat wel kan is om aan beide zijkanten nog een kleine tag te doen, maar heb dat aan degene overgelaten waarvoor deze opdracht was.
Ik heb de Magnolia baby gekleurd met mijn copic, de normale B tinten en als allerlaatste omdat dit beter bij het design papier paste, heb ik over het blauw de BV000 heen gekleurd waardoor het perfect bij het papier paste.
Ik heb de baby 3D op een wit stukje cardstock geplakt en op de vleugeltjes bewerkt met stickels en het cardstock met Frantage en de hoekjes afgerond.
Daarna wat witte veertjes erachter geplakt en dat op het doosje bevestigd en onderaan 2 organza strikjes met doorzichtige hartjes.
Verder heb ik 2 bronskleurige hoekjes wit gemaakt met snowtex zodat ze beter bij het geheel paste en deze opgeplakt en daartussenin het BABY armbandje geplakt.
Dit kraft envelopje heb ik zodanig bekleed dat het mooi bij het doosje past en voor binnenin heb ik ook weer een wit stukje cardstock genomen, hoekjes afgerond, tekst erop geschreven en ook weer besprenkeld met frantage.
Zo ziet het kaartje er uit en dit envelopje zit min of meer verstopt tussen de laagjes papier in, zie bovenste foto.

Ik hoop dat jullie dit weer leuk vinden en er misschien weer wat inspiratie uit hebben kunnen halen,

creatief liefs,

Mary

4 opmerkingen: