zondag 10 november 2013

Gastdesigner Hetty

Goedemorgen allemaal!

Vandaag hebben wij voor jullie de 3e en laatste gastdesigner van de afgelopen challenge. Dit is de prachtige creatie van Hetty:


















Wat een verrassing dat mijn herfstkaartje in de top 3 terecht kwam van de Dutch Stamp Chickies. 
Over de vraag om guestdesigner te zijn hoefde ik dan ook niet lang na te denken.
Ik ben Hetty en woon samen met mijn man en twee zonen in het midden van het land. Ik maak al jaren met heel veel plezier kaarten. Ik ben ooit begonnen met 3-D kaarten. De laatste jaren maak ik scrapkaarten. Sinds september van dit jaar ben ik met een eigen blog begonnen. Leuk om te zien dat er veel mensen creatief bezig zijn.
De stempels die ik op mijn kaarten gebruik kleur ik in met Derwent potloden. Maar sinds kort gebruik ik ook Distress Markers. Het afdrukje van het herfstkaartje was voor het eerst met de Markers ingekleurd.
Team van Dutch Stamp Chickies, succes met jullie challengeblog.
Ik blijf zeker mee doen!

De challenge loopt nog tot en met 13 november, 18.00!
Geniet nog even van het weekend. 

Groetjes van het DSCC-team.

3 opmerkingen: