dinsdag 5 november 2013

Gastdesigner Carla

Goedemorgen allemaal!

Vandaag hebben wij een prachtige creatie van Carla voor jullie. Zij is bij de afgelopen challenge in de top 3 gekomen, en nu heeft ze een kaartje voor de 'recept' challenge gemaakt.
Voordat ik jullie de prachtige creatie laat zien, stelt Carla zich even voor:

Omdat mijn tasje met “Gift from Heaven Tilda” bij de vorige challenge in de top 3 is gekomen mag ik voor een keertje guestdesigner zijn bij Dutch Stamp Chickies Challenge Blog. Dit vind ik ontzettend leuk. Ik zal mij even in het kort voorstellen. Mijn naam is Carla Burger en ik woon in Tuitjenhorn. Dit is een klein dorp tussen Alkmaar en Schagen in de kop van Noord-Holland. Ik ben getrouwd met Aad en samen hebben wij twee kinderen, een zoon en een dochter. Ik ben drie dagen werkzaam bij het Ministerie van Veiligheid en Justitie. Voor zover ik me kan herinneren ben ik van jongs af aan altijd wel creatief bezig geweest. Toen ik de eerste Magnolia stempels op de Kreadoe in Utrecht zag was ik gelijk verloren. Ze zijn gewoon te schattig! Tijdens onze vakantie naar Zweden een paar jaar geleden ben ik dan ook naar Boras geweest naar de Magnolia winkel. Dit was echt geweldig! De stempels kleur ik in met Distress Inkt. Voor de kaart als guestdesigner heb ik uiteraard weer een Magnolia stempel gebruikt. Deze komt uit de “Magnolia Little London” collectie van Magnolia en heet “Afternoon Tea Tilda”. Ik heb ook een eigen blog en als je het leuk vindt kom dan zeker eens een kijkje nemen. http://carlascreativedesigns.blogspot.com


Willen jullie ook graag meedoen aan de challenge, dan staan hier alle details.

Fijn dag allemaal!

2 opmerkingen: