woensdag 18 september 2013

Gastdesigner Mia

Goedemorgen!

Vandaag hebben wij een prachtige creatie van Mia voor jullie. Mia is bij de laatste challenge in de top 3 gekomen en daarom mag ze voor de lopende challenge gastdesigner zijn. 
Mia zal zich eerst even voorstellen:

Mijn naam is Mia, ik ben 57 jaartjes jong, getrouwd en woon in het mooie Zuid-Limburg.

Op hobbygebied heb ik ongeveer alles gedaan, van breien, haken tot poppen maken en schilderen toe. Totdat ik niemand meer blij kon maken met dat soort producten en het kaarten maakte ontdekte.
Natuurlijk simpel begonnen met 3D, later nostalgische kaarten met poëzieplaatjes, borduren en de laatste 2 jaar vooral met stempels en stansen. Ik kleur afwisselend met copics, maar de laatste maanden steeds meer met distress, en soms twinkling H2o. En er valt nog altijd heel veel te leren.
Deze hobby zal blijven, er zijn genoeg doelen waar ze naartoe gaan en voor mij is het echt ontspannen.
Verder wandel en fiets ik graag, waarbij ik meestal foto's maak van de mooie dingen die je ziet in de natuur.


















Wat een plaatje Mia! Erg mooi, dank je wel voor je mooi creatie. 
De challenge loopt nog tot en met 26 september 18.00, dus als je nog mee wilt doen heb je nog meer dan een week de tijd! Hobbystunter is de sponsor van de challenge en zij stellen een supergave prijs beschikbaar voor de winnaar!

Fijne dag allemaal!

2 opmerkingen: