donderdag 29 augustus 2013

Nieuw DT lid Wilma

Goedemorgen allemaal!

Daar zijn we weer met een voorstelberichtje van een nieuwe designer: Wilma. Wilma gaat per 1 september ons team versterken en natuurlijk stelt ze zich even aan jullie voor.


Ik ben Wilma, 40 jaar en woon met man en zoon in het midden van Nederland.
Kaarten maken doe ik al erg lang, ben zoals de meesten begonnen met 3D-kaarten en nu al weer heel wat jaartjes verslaafd aan scrapkaarten.
Ik vind heel veel stempels leuk en kleur deze in met Derwent Coloursoft potloden en Distress Ink/markers.
Van dat kleuren kan ik echt genieten…heerlijk ontspannend!
Ik ben gek op designpapier en vind de MFT-Die Namics en Stampin’ Up materialen geweldig.
Zoals je op mijn blog kunt zien houd ik van een “strakke” stijl.
Mocht ik een paar weken geleden nog gast-designer zijn, nu zit ik voor vast in het DT-team!
Toen Anneke mij die vraag stelde, aarzelde ik geen seconde….JA!
Ik heb er zin in en hoop dat ik jullie (samen met de rest van het team) kan inspireren!

Groetjes, Wilma



4 opmerkingen:

  1. Heerlijk al die "nieuwe" gezichten....dat gaat een feestje worden hier!
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Wilma!! En je stijl ken ik, inderdaad strak en ook daar houd ik wel van!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    Plaats mijn kaartje vandaag voor de challenge (net op tijd)...zie ik jou (in het nieuw!!!wat staat het leuk) hier als desingner op de blog. Wat ontzettend leuk, heel veel plezier met je nieuwe job..we gaan vast heel veel moois van je te zien krijgen.

    Liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. veel succes als DT-er Wilma, ik ken je kaarten volgens mij nog niet, maar daar gaat nu verandering in komen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen