woensdag 14 augustus 2013

Challenge#49 --alles mag

Goedemorgen allemaal
Voor sommige zit de vakantie er alweer op en voor sommige moet hij nog gaan komen. Wij gaan in ieder geval weer met een nieuwe challenge beginnen .Ook deze duurt weer een hele maand .

De sponsor van deze challenge is Hobbyhome
En dit is de prijs die jullie kunnen winnen.

En dan nu de uitdaging .......Dat is deze keer ALLES MAG als er maar een ingekleurde magnolia stempel opzit.

En dan zijn dit de uitwerkingen van het DT

Joukje:
Miriam:
Karin:
Marianne:
Lotte:
Ellen:
Rachel:
Anneke:
Plony:

Jullie hebben de tijd tot 30 augustus 18.00 uur om hieronder jullie uitwerking van de challenge achter te laten.
Op 31 augustus wordt de random winnaar bekend gemaakt die de prijs van Hobbyhome wint .
Op 1 september de nieuwe challenge
En op 2 september de top 3


9 opmerkingen:

  1. hallo allemaal, hele mooie voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt dames van het DT, ik heb ook net mijn kaartje erbij gezet, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende voorbeeldkaartjes weer, helemaal super zijn ze.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jeetje wat een mooie voorbeeld kaarten zijn er weer gemaakt. Ik heb mijn kaartje ook geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie DT kaartjes, heb net mijn shabby chic Tilda kaartje geplaatst.
    Lieve groetjes uit een zeer wzrm Italie,
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! Stunning DT creations and a fab challenge, thank you!
    Hugs, Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Net mijn kaartje geplaatst. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Hij is in zwart en wit.. En een trouwkaartje..


    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb net mijn kaartje geplaatst, maar ik zag dat ik er al eerder een neergezet had, ik weet eigenlijk niet of dat mag? zo niet verwijderen jullie hem dan maar hoor, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt.
    Ik ben nog net op tijd om mee te doen, net mijn kaartje geplaatst. Duimen maar!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen