donderdag 7 maart 2013

Top 3 winnaar, Jacomijn.

Jacomijn haar prachtige kaart heeft de vorige challenge de top 3 gehaald. Daarom mag ook Jacomijn  gastedesigner zijn en wordt zij ook in het zonnetje gezet.

Zij stelt zich eerst even voor.

Hallo!
Mijn naam is Jacomijn,
ik ben 28 jaar,
getrouwd en moeder van 2 kinderen.
We wonen in het mooie Twente.
Bloggen doe ik nu zo'n jaar of 2
 www.scrapmetjacomijn.blogspot.nl
Scrappen en kaarten maken doe ik zo'n jaar of 6!
Dat was toen ik in een lange periode van zwangerschapverlof kwam en toch iets leuks om handen wou hebben.
Ik was altijd wel graag met mijn handen bezig, heb dan ook niet zo heeeel lang doorgeleerd ;-)
en heb jaren in de detailhandel gewerkt!
Nu werk ik ruim 2 jaar in de Zorg en dat bevalt prima i.c.m. kinderen, huishouden en de hobby natuurlijk!
Verder sport en wandel ik graag!
Ik heb mijn kaart in mijn eigen lievelingskleuren gemaakt: Blauw en Wit
en van mijn dochter moest ik de ballerina gebruiken :-)

Groetjes Jacomijn.

Deze prachtige kaart met het thema sport heeft Jacomijn als gastdesigner gemaakt.


Heeft Jacomijn ook jullie geïnspireerd  met deze prachtige kaart? Doe gezellig met onze challenge mee. Het kan nog tot 13 maart 18:00 uur.
Klik >>hier> en je zit gelijk op de juiste pagina om je kaart te plaatsen.
Jacomijn, heel erg bedankt dat je onze gastdesigner wilde zijn!

6 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Jacomijn!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan!!! En een goede keus van stempel ;-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een schitterend kaartje gemaakt Jacomijn, ik vind het weer een plaatje, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou je kaart ziet er geweldig mooi uit met deze lieve tilda en prachtige kleuren!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Orificiat Jacomijn (leuke aparte naam) mooie kaart heb je gemaakt,
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen